Christmas is a Universal Language: Translate here

Sunday 11 October 2015

Október I

Milé priateľky Carm, Dinh, Jo, Justine, Brigitte, Noni a Bea, všetkým vám ďakujem za krásne komentáre na môj posledný príspevok! Vaše milé slová ma veľmi potešili!
Takmer som sa pomýlila :-)
Našťastie som si overila tému na október. Nie je to snehuliak, ako som napísala minule. Ten bude až v novembri :-) 

Na októbrovú tému (Angels/Nativity) som si vybrala krásny jednofarebný obrázok. Musela som urobiť zmenu, lebo moja posledná výšivka (na mojom blogu) bola plná farieb a malých obrázkov. 

Zatiaľ mám len kúsok:


Prajem vám všetkým radosť z vyšívania!
Teším sa na vaše xxx práce!

Nech sa vám darí!
Daniela

6 comments:

Justine said...

Pretty start Daniela. Can't wait to see more!

Stitching Noni said...

Can't wait to see more.... Love the red thread start :o)
Hugs xx

Brigitte said...

Such a nice start, Daniela. I'M very curious to see what it will be.

Jo who can't think of a clever nickname said...

Nice start, I'm looking forward to seeing this one grow.

Bea said...

You're off to a terrific start. Looking forward to seeing how it develops.

Carm said...

How can I translate this post? If I hit the translate space it takes me to something else.